Wednesday, August 12, 2015

#011

Its been a long time, without you my friend.

Hm. 11/8/2015,

Rezeki allah tetapkan supaya aku meniba ilmu dalam human resource di unimas.
Hm.

Ramai orang kata aku excited nak pergi sana. Ihiks. Alhamdulillah. Memang excited sbb dapat sambung belajar *bukan senang wei nak masuk uni*

Jauh dekat dasar hati aku, sebenarnya aku takut, gusar, cuak, seram dan sewaktu dengan nya. *kau rasa?*

Yelah, siapa tak bimbang kan. Haih. Sarawak tu. Koi x pernah sampai sana wehhh. Haih. Takut dengan masa depan. Takut sangat. Hm, takut silap pilih kawan. Takut silap masuk peraimpangan jalan hidup.

Aku takut. Takut sangat. Doakan aku supaya sentiasa ingat allah dan tahu batas pergaulan dan dijauhi perkara mungkar.  *i mean it* *pleasee*

Okay. Thats all from me. Hahahaha. Nanti kalau aku rasa nak menuls, aku tulis. Ni pun aku tulis sbb aku tak tahu dah nak cerita kat sapa. Mr bloggy aku je lah tempat nya. Okay.

Daaa~

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger