Sunday, March 24, 2013

#001

ASSALAMUALAIKUM.

dah lama tak update post.. bukan tak sudi nak update..
tp takde masa.. hehehe..
sekarang ni, saya dah delete semua post lama.. *kenapa?
sebab sekarang ni saya berazam nak update post dengan cara lebih matang dpd dulu punya.. *yeke? insyaALLAH..
sebenarnya banyak nak dikongsikan kat blog ni..
tapi mcm tak terluahlah pula.. hurm..
takpe2.. nanti ada masa free, saya cerita apa yang selama ni terpendam di sudut hati. *ceh ayat... 
KEPADA SESIAPA yang tak suka baca blog ni..
awal-awal lagi saya nasihatkan kepada anda supaya trus cari link yang sesuai dan keluar dpd blog saya.. atau lebih tepat.. NYAH kau dari sini.. *mcm kurang ajar.. 
  tapi betul lah apa yang saya suruh buat..
dpd brdosa mngutuk saya,baik trus blah dpd blog ni kaannn? kan? kan? *sediakan payung sebelum hujan.

oklah.
semoga berjumpa lagi.
insyaALLAH..
may ALLAH bless you.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger