Tuesday, May 7, 2013

#004

Assalamualaikum..

lama dah tak post..
rindu nak mencoret kat sini.. walaupun takde sape sape baca..

 
hurm.. petikan tadi tu.. saya sangat setuju.. WHY?
betul lah.. apa guna kalau tenaga kuat, tetapi kekuatan dari hati tiada.. kankankan..
jangan kita sangka kalau seseorang tu lemah bermakna semangat dia lemah. sebab setiap orang memang mempunyai semangat yang tersendiri.



 
hurm, sering rasa disisih? sama lah mcm saya.. walaupun ada kawan -kawan di sisi.. kadang kadang terasa kene sisih juga.. tp biasalah adat persahabatan.. melalui persahabatan juga lah kita akan mengenali kehidupan, perangai orang sekeliling dan macam mana nak hidup dengan orang yang berasa dia tu sangat perfect. hurm, jangan benci kawan walau apa pun dia buat kat kita.. cuba bersabar.. anggaplah ia satu dugaan untuk kita. ingat allah sentiasa ada untuk kita. :)



setiap orang memiliki pendapat masing-masing.. so, biarlah orang nak benci kita pon.. kita sabar je.. apa salahnya kita berdoa supaya hati dia lembut sikit supaya dia boleh terima kita kan?


ok lah.. sy post smpai sini je.. semua yang ssaya post ni ade kaitan ngan CUHAT saya.






No comments:

Post a Comment