Wednesday, March 12, 2014

#009

hai.

hari ni aku nak post pendek pendek aje. :D

DATE : 12 MARCH 2014.


  • tinggal 7 hari lagi nak result. 

cakap pasal result, aku rasa mcam result ni menghantui aku.. debornya mcam hape.#seriously sgt bedebar.
hmm, aku cuba untuk menerima dengan seadanya result nanti. tapi jauh di sudut hati, masih mengharapkan sesuatu yang menngembirakan untuk parents and cikgu2 aku. andai sebaliknya, aku redha dgn ketetapan Illahi. :D



  • hari ke 5 kehilangan MH370
hopefully lah airplane ni di jumpai. bersam-sama lah kita berdoa supaya Allah permudahkan pencarian kapal terbang ni. sesunguhnya, walapun disekeliling kita ni, ade teknologi yang sgt sgt maju, tapi, jangan lupa pada kuasa Yang Maha Esa. kalau Allah x izinkan,maka, tiada gunalah teknologi tersebut. kan. hah!lagi satu, jangalah spekulasi yang mengguris hati family o rakan-rakan penumpang and anak kapal MH370.



okay lah. panjan sanagt dah aku mengarut ni. bye. anneyong~~ ^_^




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger