Tuesday, December 6, 2016

#014

6 DECEMBER 2016
14:23

Selesai kelas BM. Duduk melepek atas katil. Hm. Kenapa tetiba post? Sebab aku dah tak tahan pendam sensorang.

Jujur cakap sabar aku memang senipis kulit bawang dah ni. Ya allah. Aku rindu gila kuantan. Dah lama x homesick teruk macam ni.

Kalau lah unimas ni kat sememnanjung memang aku balik dah. Sekarang aku punya perasaan bercampur baur tahu tak. Marah sedih geram. *cliche kan ayat*

Yeah. But itu yang aku rasa. Aku malas nak share apa aku rasa dengan oranf lain. Mereka ada masalah sendiri. Jadi aku tulis. Aku luah. Mungkin anis masa depan *kalau panjang umur* boleh baca dan jadi kan iktibar.

Oh yea. Pernah dengar tak pasal silent treatmen wahai anis? Mestilah pernah kan? Kau dah tengok situasi tu lebih setahun kan? Hm. Pedih perit kan. Hahahaha. Memabg pedih perit. Cara tu banyak orang guna. Dan cara tu is the stupid way *fr my opinion* untuk kau tunjukkan perasaan kau. Kau silent treatment kan orang. Kau minta dia refleks kesahalan dia. Dan apa expectation kau? *haa mcm tu lah rasa bila kena silent treatment* bukan apa. Nak buat benda tu boleh. Tapi takyah ah melampau sangat. Sebab manusia mudah lupa. Ada juga jenis overthinking and paling merugikan kau. Kau buat silent traetment dan dia x pernah amik kisah pasal kau. HAHAHAHA. thats so kejam. Tapi itu the reality.

Jenis aku memang kadang2 terlukakan hati orang. So guys. Bila korang terasa dengan aku. Do pm me or ftf dgn aku ckp apa yang aku buat salah. Mungkin aku akan defend diri juga ( yela manusia biasa) but after that ill yry improve myself. Jangan buat silent treatment. Masalah takkan selesai sampai bila bila. Serious aku cakap. Cakap dari pengalaman.

Okay lah. Harini presentation design management.
Mampus aku. Tetiba rasa cuak. Dear bloggies, tolong doakan aku ya. 😘

MUCH LOVES,
ANIS AQMARS.

-fav number on the unfav post. But take it as your longlastedu. Ye anis. Muah. Sayang diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger